Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přímý vstřik benzínu
Moravec, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přímým vstřikováním benzínu u osobních automobilů. V první kapitole se dozvíme o historii přímého vstřikování benzínu a vývoji jednotlivých automobilových koncepcí. Dále se zaměříme na vznik směsí paliva se vzduchem a podrobněji rozebereme celý vstřikovací systém. Obsahem mé práce je také seznam vybraných motorů využívajících přímého vstřikování benzínu. Poslední kapitola je zaměřena především na budoucí vývoj přímého vstřikování benzínu u vznětových motorů.
Dynamické vlastnosti výfukové soustavy a přenos hluku do kabiny osobního automobilu
Novotný, Václav ; Ramík, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komplexní analýzou dynamických vlastností výfukové soustavy a přenosem hluku od výfukové soustavy do karoserie vozidla. V rámci těchto analýz je nejprve provedena výpočtová modální analýza, která je následně porovnána s experimentálně naměřenými daty. Dále je provedena modální analýza kompletní výfukové soustavy se zaměřením na vliv teploty struktury a následně je provedena analýza přenosu hluku do karoserie od tlumičů výfuku a zavěšení výfukového potrubí.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.
Zvýšení výkonu motocyklu Jawa 50
Horák, Jiří ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zvýšení výkonu motoru mopedu Jawa Babetta typ 225. První část bakalářské práce popisuje princip dvoudobého spalovacího motoru a možnosti jeho rozvodu. Další část je věnovaná úpravě, která byla dělána experimentálně dle informací z dostupné literatury. Práce obsahuje srovnání výsledků měření sériového a upraveného motoru.
Modelování výfukového sběrného potrubí přeplňovaného motoru
Fanta, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce popisuje různá konstrukční řešení sběrného výfukového potrubí a tvorbu parametrického modelu výfukových svodů přeplňovaného motoru 1,4 TSI. Dále studie zkoumá konstrukční materiály svodů a základní termodynamické a hydrodynamické děje v nich probíhající. Následně v programu Solidworks byly vytvořeny dva parametrické modely. První byl vymodelován podle již existujícího sběrného výfukového potrubí motoru 1,4 TSI a jednalo se o symetrický model (kolektor v ose). Pro druhý model byl kolektor posunut v horizontální ose, a proto se jedná o asymetrický model. Modely byly vyhodnoceny z hlediska jejich složitosti konstrukčního řešení a nároků na výrobu. Nakonec byly zkoumány i možné CFD analýzy pro další vyhodnocování modelů.
Vliv výfukových systémů na hluk spalovacího motoru
Ptáček, Petr ; Knotek, Jiří (oponent) ; Zubík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření rešeršní studie týkající se hlučnosti výfukových systémů spalovacích motorů. Nejprve jsou popsány jednotlivé díly výfukového systému s věnováním většího prostoru tlumičům hluku. Následují legislativou stanovené měřící metodiky pro zjištění hladiny hluku vozidla a v závěru práce je popsán vliv základních nesériových úprav výfukových systémů na hlučnost.
Přímý vstřik benzínu
Smejkal, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého vstřikování benzínu u spalovacích motorů. Úvodem je náhled do historie vývoje přímého vstřiku. Hlavní část práce je zaměřena na princip funkce celého procesu, popis součástí palivové soustavy a specifických součástí výfukového systému. Následuje souhrn přínosů a rozbor z hlediska obsahu škodlivin ve výfukových plynech. Další část práce obsahuje přehled pohonných jednotek s přímým vstřikem benzínu a jejich srovnání z hlediska výkonnostních parametrů. Závěrem je pak úvaha o budoucím vývoji přímého vstřiku benzínu.
Přímý vstřik benzínu
Smejkal, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou přímého vstřikování benzínu u spalovacích motorů. Úvodem je náhled do historie vývoje přímého vstřiku. Hlavní část práce je zaměřena na princip funkce celého procesu, popis součástí palivové soustavy a specifických součástí výfukového systému. Následuje souhrn přínosů a rozbor z hlediska obsahu škodlivin ve výfukových plynech. Další část práce obsahuje přehled pohonných jednotek s přímým vstřikem benzínu a jejich srovnání z hlediska výkonnostních parametrů. Závěrem je pak úvaha o budoucím vývoji přímého vstřiku benzínu.
Zvýšení výkonu motocyklu Jawa 50
Horák, Jiří ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zvýšení výkonu motoru mopedu Jawa Babetta typ 225. První část bakalářské práce popisuje princip dvoudobého spalovacího motoru a možnosti jeho rozvodu. Další část je věnovaná úpravě, která byla dělána experimentálně dle informací z dostupné literatury. Práce obsahuje srovnání výsledků měření sériového a upraveného motoru.
Výfukové potrubí pro motor BMW
Ševčík, Miroslav ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a optimalizací výfukového potrubí a účinného tlumiče hluku pro vůz BMW 320i E30. Tento vůz je osazen 6 válcovým zážehovým motorem M20B20. Konstrukce je provedena s ohledem na pravidla, stanovená FAS ČR. V práci je využito teoretických poznatků a výpočetního softwaru Lotus Engine Simulation.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.